4 Timers Forex Trading System


Jeg skriver en kort håndbok, og jeg skal også forklare ved hjelp av diagrammer i webinarer på lørdager. Du kan delta på så mange webinar som du måtte ønske. Du vil også motta ubegrenset livstidsstøtte via e-post og Skype-chatter. Fra tid til annen skal jeg oppdatere og forbedre systemet, derfor er det svært viktig å holde kontakten med meg. Når og når det er en oppdatering, skal jeg informere deg. En annen fordel ved å bruke en langsiktig tradingstrategi er at du holder dine følelser unna, siden du ikke ser på skjermen din hele tiden. Du kommer bare inn hver 4. time og ser hva markedet gjør. Hvis det er nødvendig, kan du ta tiltak som å flytte ditt stopp til å bryte eller ta fortjeneste eller omvendt din handel. Hvorfor du ble tiltrukket av handel i utgangspunktet var det å sitte foran datamaskinen din i flere timer og timer å se på skjermbildet. Kraften til høyere tidsrammer i forex ligger i deres evne til å gi en Sett og Glem stil for handel. Dette gir deg mulighet til å ha mer tid, og vil nesten alltid gjøre din handel mer nøyaktig fordi du ikke vil være meddling rundt med handler. Det er et velkjent faktum at handelsmenn som går inn i flere stillinger per dag eller dag handlende, er mindre lønnsomme i gjennomsnitt enn langsiktige handelsmenn. Årsaken er at jo mer tid du bruker ser på diagrammer mens du har en posisjon åpen, jo større sjanse du har for å gjøre en følelsesmessig handelsfejl. for eksempel å flytte ditt stoppfall lenger unna eller din fortjeneste mål, eller kanskje manuelt lukke ut en handel som ser ut som det går mot deg bare for å deretter se det ta av til fordel for deg uten deg om bord. Høyere tidsrammer øker handelshendelsen drastisk. Nedre tidsrammer har mye støy og dermed for mange falske signaler. For å unngå støy og handel med fred i sinnet må du se på 4Hr Trading. Dette vil spare deg også tid. Jeg vil også tildele 2 timer på Skype eller møterommet, slik at du kan komme inn som medlem av Z4X System og stille spørsmål du måtte ha. Hvorfor handel Daglige diagrammer vil forbedre dine handelsresultater Fordi du ikke vil være over handel, vil du ikke kaste bort tiden din Overanalyse av markedene Din følelsesmessige stress vil redusere. Lett å følge og ta Big Trends. Du får tid til å ta de riktige avgjørelsene. Markedet beveger seg ikke utilsiktet Det blir færre signaler, men de vil være nøyaktige Når du har tatt en trend, vil det fortsette i noen dager å gjøre deg masse penger. Kjøp med tillit. Moderat priset på 197,00 med Lifetime Free Support. Trafikkstrategi Trend Finder 4HR Trading Strategy Trend Finder 4HR fokusert på tidsrammen H4 og ble etablert for å sikre at næringsdrivende enkelt kunne finne gode kjøp med meget høy sannsynlighet for fortjeneste og raskt fikse fortjenesten og , selvfølgelig, være beskyttet mot å miste handler. Marked: Forex Valutapar: noen Timeplan: H4 Forex-indikatorer: Awesome oscillator (AO), Stokastisk histogram (5, 3, 3), AdvancedADX (13) Strategi: Treningslinjen Beskyttelsesordre: StopLoss, TakeProfit, breakeven. Indikatorer for handelsstrategien Strategien Trend Finder 4HR brukte to tilpassede og en standard forex-indikatorer: 1) Awesome oscillator (AO) Bill Williams, som bidrar til å finne og bestemme den overordnede retningen av trenden i markedet med høy nøyaktighet. 2) Indikator AdvancedADX bestemmer styrken til gjeldende skuespill i dagens markedstendens, og indikerer bevegelsesretningen. 3) Stokastisk (StochHistogram) hjelper handelsmannen til å bestemme når trenden i markedet endrer retning. Ved å bruke disse indikatorene sammen gir handelsmannen et meget pålitelig handelssignal ved inngangen til markedet. Regler for handelsstrategien Trend Finder 4HR Avtalen om å kjøpe under reglene for handelsstrategien er følgende: 1) Fantastisk Oscillator indikator er farget grønn 2) Indikator StokastiskHistogram malt samme grønn 3) Indikatoren AdvancedADX også farget grønn og er over nivå 15. Når samtalen av alle signaler åpner avtalen for å kjøpe ved åpningen av neste lys, etter signalering (som matchet alle signalene). Avtalen om å selge er når følgende betingelser: 1) Awesome Oscillator indikator er farget rød 2) Stokastisk indikator Histogram malt som rød farge 3) Indikatoren AdvancedADX også farget rød og ligger over nivå 15. Når sammenfallet av alle signaler, åpner avtalen for å selge ved åpningen av neste lys, etter signalering (som matchet alle signalene). Åpne følgende to handelsstillinger med en total risiko på ikke mer enn 3 av innskuddsstørrelsen. Sikkerhetsstopp på 100 poeng, eller for nærmeste lokale minimum (til salgs) eller nærmeste lokale maksima (til salgs) - det er nærmere en avtale. For handelsstilling 1 setter resultatmål på en avstand på 100 poeng. For handelsposisjoner 2 - takeprofit ikke ment, og den holder opp til 2 indikatorer på de 3 installerte, endrer ikke fargene til motsatt. For de to åpne handler flytter stoppet ved pause selv så snart fortjenesten på dem var 50 poeng. Last ned malen og indicatorsForex trading strategi 32-a (4 timer MA Trends) Skrevet av Bruker den 29. juni 2010 - 16:48. Sendt av Egudu Dette er Egudu, jeg vil gi dere et kult system og det er enkelt. Indikatorer: 5 SMA brukes til å lukke, 14 SMA brukes for å lukke og EMA på 144 og 169 brukes til å lukke. Tidsramme: bare 4 timer 144 og 169 gir retningen for trend, jeg mener når 144 over 169 er en opptrinn og hvis det er en downtrend under den. Du bruker 5sma til å gå inn i markedet i retning av trend mens du bruker 14sma til å gå inn mot trenden. I retning av trenden gitt av de to emaene, når et stearinlys lukkes under 5sma for en salg og over det for et kjøp, mens hvis mot trenden som gitt av ema, når et stearinlys lukkes under 14sma, skriver du inn en selge og over det for et kjøp. Stoploss er alltid høy av signallyset eller lavt. Nå er dette systemet ganske kult og fantastisk, forslag og spørsmål er velkomne. Takk. Jeg har vedlagt diagrammer for visuals: Tråd: Cowabunga-systemet på et 4-timers diagram Opprinnelig postet av Captain PiP Ive har eksperimentert med Cowabunga-systemet for en stund nå med gode resultater, og nylig begynt å bruke det på et 4-timers diagram - ved hjelp av nøyaktig samme indikatorer og inngangsmetoder. Ive har testet mange valutapar med gode resultater. Det passer til min handelsstil bedre, hvor man bare må sjekke hver 4. time for inngangspunkter. Det ser ut til at det er liten eller ingen fakeouts, når 4-timers trenden er i gang hopper jeg ombord og det er nesten en garantert seier. Bare lurer på om noen andre bruker noe slikt system, eller hvis noen har endret det til å bli enda bedre, dvs. Ulike EMA eller ulike indikatorer Takk og lykkelig handel Denne typen kommentar er ikke nyttig med mindre du legger inn resultatene dine både backtest og forward-trading. Ohters kan da begynne å se om det kan fungere for dem. Ved å bruke H4 crossovers kan du forvente 2 eller 3 handler i måneden. Jeg forventer som sikkert kan være mer enn nok. Medlem siden Jul 2009 Sted Shanghai, Hong Kong, Singapore Innlegg 87 Jeg gjorde en tilbakestest for noen måneder siden. det virker ikke på lengre diagrammer. Trikset med dette systemet er: 1. Kjøring på momentum til nærmeste 0050 (15 min gir bare den rette blandingen av avstanden som momentet vil presse) 2. Tilbake stoppet av handel med den lengre trenden. Opprinnelig skrevet av Rocket Widget Jeg er veldig interessert i dette systemet på et lengre diagram, gjør handelen lenger og har en høyere pip seier før indikatorene signaler utgangen av en handel. Opprinnelig skrevet av Captain PiP Det er bisarrt. Jeg har backtested dette om et år på flere valutaer, og det synes nesten alltid å føre til store mulige gevinster. Jeg vet ikke noen fancy backtesting metoder, bare å bruke meta trader manuelt. Kan du fortelle oss hvorfor det var en absolutt katastrofe Phil For eksempel, ta bare EURUSD siden januar og se på hvor mange ganger det gir deg store gevinster vs hvor mange ganger du ender med å miste (jeg venter på RSI 50 kryss eller EMA kryss å lukke på den tapende siden). Jeg ignorerer også 50 og 00 regler, og ikke bry deg med en ukentlig trend. Jeg har ikke mye av en take profit metode, men det fører nesten alltid til store gevinster, og det gjorde jeg veldig bra i en praksis konto de siste månedene med dette. Alle har noen ideer jeg husker ikke nøyaktig hvor ille det gjorde eller noen av de finere detaljene. Det var så lenge siden, og jeg lagde ikke resultatene. Alt jeg husker er at over en årrekke var det ulønnsomt. Men noe som er så enkelt som å ignorere ukentlige trender, kan gjøre en forskjell, så hvis din backtesting viser noe annet enn meg, så må du prøve det i minst 3-4 år. Etter min mening er ett år ikke nok til å teste tilbake for et 4-timers system. Sist redigert av phil838 07-22-2009 kl. 08:08. Jeg husker ikke akkurat hvor ille det gjorde eller noen av de finere detaljene. Det var så lenge siden, og jeg lagde ikke resultatene. Alt jeg husker er at over en årrekke var det ulønnsomt. Men noe som er så enkelt som å ignorere ukentlige trender, kan gjøre en forskjell, så hvis din backtesting viser noe annet enn meg, så må du prøve det i minst 3-4 år. Etter min mening er ett år ikke nok til å teste tilbake for et 4-timers system. Hei Phil Kan jeg vite hvilken programvare du bruker til å gjøre backtesting? Dato Jul 2009 Sted Shanghai, Hong Kong, Singapore Innlegg 87 Jeg skal svare på dette spørsmålet, og jeg mistenker at phils også bruker samme programvare: Programvaren er Homo sapien brain v1, og homo sapien øyne v1 (kortsynt). og mye tid brukt på å trykke F12 på MT4.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Priser Aud Eur

By Forex London Bro

Forex Bank G¶Ppettider Linkg¶Ping